کائنات چیست و چگونه می توانیم از آن استفاده کنیم؟

تمام ما انسان ها در دنیا چیزهایی می خواهیم. هر کدام از ما به حالت های مختلف برای مثال از طریق امیدها و رویاهای خود، درخواست های این چنینی را به جهان ارائه می دهیم.
در طول این مقاله، منظور از کلمه ”کائنات” قدرتی است که ما را به این درخواست ها و آرمان ها درونی می رساند، شما می توانید برای خود هر کلمه ای را که دوست دارید، جایگزین کنید، چرا که به هر چیزی که اعتقاد دارید ، روند درخواست و دریافت یکسان است.
توجه داشته باشید که فقط درخواست کافی نیست، و می بایست روندی را طی کنید که ما در ادامه چند مرحله از این روند را برای شما شرح خواهیم داد.

مرحله اول : مطمئن و دقیق باشید.
یکی از اصلی ترین معضلاتی که وجود دارد این است که افراد وقتی از جهان چیزی می خواهند، 100٪ مطمئن نیستند که چه می خواهند و چرا آن چیز را میخواهند.
اکثریت چیزهایی مانند “من می خواهم ثروتمند شوم” یا “من می خواهم عشقی واقعی پیدا کنم” می گویند، اما تا زمانی که این ایده ها را عملی نکنید ، این درخواست ها به صورت عملی اتفاق نمی افتد.
ثروتمند بودن برای شما چه معنایی دارد؟ آیا X تومن پول در حساب بانکی شما، حقوق و مزایای شغلی، توانایی رفتن به تعطیلات X روز در سال، به اندازه ای کافی می باشد که به راحتی بتوانید در آینده از فرزندان خود را به خوبی تربیت و از آن ها نگه داری کنید؟
عشق برای شما چه معنایی دارد؟ آیا این عشق، عشقی رمانتیک است که با کسی که او را دوست دارید؟ و یا این عشق بین شما و خانواده است یا وجود کسی که به آن اعتماد دارید و…؟
مشکل درخواست های عمومی از کائنات این است که شما هنوز دقیق نمی دانید چه می خواهید. تا زمانی که نتوانید با اطمینان خاطر بگویید که در اصل چه می خواهید، چگونه انتظار دارید که آن را دریافت می کنید یا نه؟
اجازه دهید که احساسات شما را در تصمیم گیری دقیق آنچه که می خواهید راهنمایی کنند. اگر در زمانی که درخواست خود را تجسم می کنید، یک شور و هیجان قوی در شما فوران نمی کند، پس این درخواست درستی نیست. برای مثال من می توانم درخواست برنده شدن در قرعه کشی را داشته باشم، اما من به طور قطعی نمی دانم که این پول قرار است چگونه زندگی من را بهتر کند ؟ اما از درون صدایی داد می زند که این کار را انجام بده و آن چیزی نیست جز میل شدید ما به رخداد این اتفاق.

مرحله دوم : درخواست کنید و بیخیال آن موضوع شوید.
وقتی چیزی را درخواست کردید، باید از لحاظ درونی آرام باشید و آن را از ذهن خود دور کنید. به یاد داشته باشید، شما به دنبال پاسخی از چیزی غیر از ذهن متفکر خود هستید، بنابراین هیچ جای تأملی روی آن وجود ندارد!
به سادگی درخواست خود را به کائنات ارائه دهید و سپس روز خود را ادامه دهید. مانند نوشتن نامه به آن فکر کنید، تا زمانی که نوشتن آن را به پایان نرسانید نمی توانید آن را در یک پاکت بگذارید، یک مهر روی آن بچسبانید و آن را در صندوق پست بگذارید. و تا زمانی که آن را در داخل نامه ارسال نکنید، نمی تواند به گیرنده مورد نظر خود برسد و تا به گیرنده نرسد، نمی تواند پاسخی ارسال کنند.

مرحله سوم : صبور باشید
تغییر به ندرت در یک لحظه اتفاق می افتد. این معمولاً یک فرایند تدریجی است که باید مسیر خود را دنبال کند.
بی حوصلگی با جهان (شاید حتی عصبانی شدن) هیچ فایده ای جز نرسیدن به درخواست شما ندارد.
بسته به اینکه چه درخواستی کرده اید، هدف نهایی ای که در نظر دارید ممکن است روزها یا حتی سالها طول بکشد تا به آن برسید.

مرحله چهارم : مراقب علائم باشید
توجه داشته باشید که وقتی جهان پاسخ می دهد، این پاسخ همیشه واضح نخواهد بود. شما باید چشم خود را به خاطر علائم کوچک اینجا و آنجا که شما را به جایی که می خواهید باشد راهنمایی کنید.
با پیچ و خم هایی که در زندگی دارید فکر کنید که جهان می تواند به شما در رسیدن به آنها کمک کند و به شما بگوید چه زمانی باید به چپ بپیچید و چه زمانی باید به راست بپیچید. در صورت عدم مشاهده علائم، ممکن است به بن بست برسید و این خود ممکن است نشانه این باشد که مسیر اشتباه است.
این علائم می توانند به اشکال مختلف ظاهر شوند، اما اگر به اندازه کافی سخت گیر باشید، می توانید آنها را تشخیص دهید.
بنابراین، اگر مایل به کار جدید هستید و از جهان خواسته اید تا در یافتن شغل به شما کمک کند، از فرصتهای احتمالی آگاه باشید. شاید در یک مهمانی با فردی صحبت کنید که در شرکتی کار می کند که دوست دارید در آن کار کنید، جلو بروید و از او بپرسید که آیا شغلی برای شما در آن جا موجود است و یا آیا می تواند شما را به مدیر خود معرفی کند یا خیر.
همچنین باید مراقب هرگونه افکار یا خاطراتی باشید که به طور تصادفی در زمانی که انتظارش را ندارید ظاهر می شوند – اینها اغلب نشانه های مهمی هستند که باید با دقت بیشتری به آنها توجه کنید.
هنگامی که به دنبال علائم هستید ، باید هرگونه افکاری را که ممکن است شما را از انجام کار باز دارد ، رها کنید. به هر حال ، حتی با در دست داشتن نقشه ، تا زمانی که مایل به برداشتن اولین قدم نباشید ، به جایی نخواهید رسید.
علاوه بر این مراحلی که برای شما در این مقاله ذکر شد، مراحل دیگری وجود دارد که با در نظر گرفتن آن ها می توانید از کائنات برای رسیدن به درخواست و رویاهایی که در سر دارید بهره بگیرید.

مقالات دیگر

نحوه صحیح دعا کردن برای جذب خواسته خود

نحوه صحیح دعا کردن برای جذب خواسته خود

قانون جذبهمه ما درباره قانون جذب شنیده ایم. قانون جذب بر این ایده متمرکز است که هر چیزی که روی آن تمرکز کنید در زندگی شما گسترش می یابد.به عنوان مثال، اگر بیشتر وقت خود را صرف نوشتن متن های موسیقی، گوش دادن به موسیقی و اجرای موسیقی کنید، سایر نوازندگان ، حامیان موسیقی...

۱۲ قانون مهم کارما

۱۲ قانون مهم کارما

12 قانون کارما چیست؟همه چیز انرژی است، از جمله افکار و احساسات شما، که در حرکت هستند. بنابراین، در اصل، هر کاری که انجام می دهید انرژی متناظری ایجاد می کند که به نوعی به شما باز می گردد.پاتل می گوید: "به سادگی، هر کاری که می کنید پیامدهای مثبت یا منفی ایجاد می...

مدیتیشن جیست و چه تاثیراتی دارد؟

مدیتیشن جیست و چه تاثیراتی دارد؟

مدیتیشن، فرآیند آموزش ذهن شما برای تمرکز و تغییر جهت افکار شما است.محبوبیت مدیتیشن روزانه در حال افزایش است زیرا هر روز افراد بیشتری فواید آن بر روی سلامتی را کشف می کنند.می توانید از آن برای افزایش آگاهی از خود و محیط اطراف خود استفاده کنید. بسیاری از مردم مدیتیشن را...