نحوه صحیح دعا کردن برای جذب خواسته خود

قانون جذب
همه ما درباره قانون جذب شنیده ایم. قانون جذب بر این ایده متمرکز است که هر چیزی که روی آن تمرکز کنید در زندگی شما گسترش می یابد.
به عنوان مثال، اگر بیشتر وقت خود را صرف نوشتن متن های موسیقی، گوش دادن به موسیقی و اجرای موسیقی کنید، سایر نوازندگان ، حامیان موسیقی و همچنین درک عمیق تری از موسیقی را در زندگی خود جذب خواهید کرد.
این درک (آشکار شدن قانون جذب) می تواند خیلی سریع اتفاق بیفتد و یا سالها طول بکشد. همه چیز بستگی به میزان تمرکز ذهن دارد که به چه چیزی فکر می کند.
این نشان می دهد که چرا مهم است که ذهن خود را آماده فراگیری نگه دارید و آن را با افکار متناسب با سبک زندگی مورد نظر خود پر کنید. قانون جذب همیشه در کار است. هرچه افکار شما همسو تر با هدف باشند، سریعتر می توانید آنچه را که می خواهید جذب یا آشکار کنید.

چگونه دعا کنیم؟
بدون شک نماز، اولین قدم برای تجلی است. حال می بایست چند سوال از خود بپرسید.
چقدر احساس می کنید که دعایی که دارید قابلیت برآورده شدن را دارد؟
حال اگر احساس می کنید که دعای شما قابل برآورده شدن است، چرا به این فکر می کنید هنوز جواب داده نشده است؟ و سوالات دیگری که هر شخص می بایست در مورد آنها فکر کند.
اجازه دهید این موضوع را با چند مثال برای شما تشریح کنیم.

چگونه می توانم ثروتمند شوم؟
اول باید در نظر بگیرید که این درخواست از چه کسی است؟ پاسخ های احتمالی حدودا این می توانند باشند که اول همه از خدا، سپس بندگان آن، گوگل، فردی که قبلا به هدفی که شما می خواهید رسیده و یا از شخصی که خود به این هدف نرسیده است؟
ثانیاً، این منبع چقدر می تواند به درخواست شما پاسخگو باشد؟ آیا درست است که بدون هیچ تلاشی از خدا چنین خواسته ای را داشته باشید؟ یا آیا به پاسخ گوگل یا افراد ثروتمند کاملاً اعتماد دارید و می دانید که پاسخ آن ها صد در صد درست است؟
سوم، آیا واقعاً معتقدید که می توان به این درخواستی که دارید پاسخی داد؟ اگر این کار ها را انجام دهید قطعا پاسخی وجود داشته باشد اما اگر این کار را نکنید، شک نکنید که پاسخی وجود نخواهد داشت که شما را راضی کند.
چهارم، چرا این باور را ندارید که می توانید ثروتمند شوید؟ این سوال به خودی خود حاوی پاسخ های بسیاری است. شما فقط بین خود و هدف مورد نظر خود جدایی ایجاد کرده اید.
تمام این سوالات به این دلیل مطرح می شوند که چیزهایی را که تمرکز شما را از بین می برد، آشکار شوند. هرچه تمرکز شما منحصر به فرد تر باشد، زمان بیشتری برای رسیدن به خواسته های شما صرفه جویی می شود.
با اشاره به 4 مورد فوق، درخواست از منبعی که کاملاً به آن اعتقاد ندارید، بی فایده است. یک سوال بی پاسخ به اندازه عشقی نفرت انگیز و یا جنگیدن بی هدف است. پس اگر با خود به نتیجه نمی رسید این درخواست بی معنی و فاقد بر آورده شدن است.
پرسیدن سوالی بی پاسخ به معنای بی هدف بودن است. از آنجا که هر چیزی که در دنیا وجود دارد دارای هدف و غایتی است، زمانی که بی هدف و اعتقاد به چیزی که می خواهید از کائنات درخواست اجابت می کنید انگار که به نوعی با طبیعت حقیقی خود در تضاد هستید.
بنابراین درخواست و نحوه دعا، ملزم به پرسیدن سوال های متعدد و داشتن اعتقاد قلبی به آن منبع و یا شخصی می باشد که از او انتظار برآورده شدن خواسته های خود را دارید.

نحوه تجلی
شما تمام روز دعا می کنید اما اشکال این تفکر در این است که این کار به تنهایی فایده ندارد و می بایست، اگر دعا می کنید، آن را هدفمند و با در نظر گرفتن حقیقت (منطقی) انجام دهید.

چگونه می توانم به ثروت خود پی ببرم؟
این سوال را ساده تر می توان پاسخ داد.
قطعا برای پاسخ به این سوال، شما تشخیص می دهید که ارزش دارید، هر چند که ممکن است در این لحظه از آن آگاه نباشید.
پیشنهاد می کنیم این سوال را از شخصی نزدیک بپرسید به نوبه ای که در موقعیتی قرار داشته باشد که بتواند به آن پاسخ دهد، زیرا او از ارزش های شما کاملا آگاه است.
یادگیری نحوه رسیدن به عرفان بیشتر به نسبت یادگیری بهتر دعا یا پرسیدن سوالات از اهمیت بیشتری برخوردار است.

چگونه دعا کنیم و بهتر ظاهر شویم؟
“تفکر” نقطه مقابل دانش است.
حال اگر سوالات شما حاوی دانش باشد چه؟ این موضوع داشتن سوال را بی فایده می کند چرا که دیگر نیازی به پاسخ آن نیست و شما با حقیقت همسو خواهید شد.
همین حالا شما از یک پرسشگر، به یک پاسخ دهنده تبدیل می شوید، یا از فردی که برای فردی تنها دعا می کنید به فردی که به دنبال عرفان و تجلی است تبدیل می شوید.
به طور طبیعی آنچه که وجود دارد این است که شما در تجلی دیگران به آنها کمک می کنید، زیرا این تمرکز جدید شما می باشد. هرچه بیشتر به دیگران کمک کنید، بیشتر به توانایی های خود در انجام همان کار پی می برید.
این توانایی بر ارزش نماز خواندن شما تأثیر می گذارد. دیگر بی هدف دعا نخواهید کرد، بلکه با اعتقاد کاملی که به خدا دارید دعا خواهید کرد و برای رسیدن به خواسته خود علاوه بر خداوند به عرفان خود تکیه خواهید کرد.
در مقالات بعدی به صورت مفصل تر به این موضوعات می پردازیم.

مقالات دیگر

۱۲ قانون مهم کارما

۱۲ قانون مهم کارما

12 قانون کارما چیست؟همه چیز انرژی است، از جمله افکار و احساسات شما، که در حرکت هستند. بنابراین، در اصل، هر کاری که انجام می دهید انرژی متناظری ایجاد می کند که به نوعی به شما باز می گردد.پاتل می گوید: "به سادگی، هر کاری که می کنید پیامدهای مثبت یا منفی ایجاد می...

مدیتیشن جیست و چه تاثیراتی دارد؟

مدیتیشن جیست و چه تاثیراتی دارد؟

مدیتیشن، فرآیند آموزش ذهن شما برای تمرکز و تغییر جهت افکار شما است.محبوبیت مدیتیشن روزانه در حال افزایش است زیرا هر روز افراد بیشتری فواید آن بر روی سلامتی را کشف می کنند.می توانید از آن برای افزایش آگاهی از خود و محیط اطراف خود استفاده کنید. بسیاری از مردم مدیتیشن را...

ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه چیست؟

ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه چیست؟

در این مقاله میخواهیم از زبان یک روانکاو مشهور ضمیر خود آگاه و نا خود آگاه را برای شما توصیف کنیم.زیگموند فروید، روانکاو مشهور، معتقد بود که رفتار و شخصیت انسان از تعامل مداوم و منحصر به فرد نیروهای روانی متضاد ناشی می شود که در سه سطح مختلف آگاهی عمل می کنند :،ضمیر...