محتویات کتاب پی دی اف ذهن قدرتمند

کتاب ذهن قدرتمند، یک کتاب کامل و جامع با مطالبی پر محتوا در ارتباط با قوانین جذب و ساخت ذهنی قدرتمند توسط سید نیما هاشمی مدیر و بنیان گذار موسسه پرورش افکار و انرژی مثبت ذهن قدرتمند تهیه و تدوین شده است.
فصل اول این کتاب شامل موضوعات ارتعاش و ذهن ، هنر آفرینش و آشکار سازی، و اینکه چگونه تشخیص دهیم در حال ارسال چه ارتعاشی هستیم و هم چنین خروج از منطقه امن ذهنی به دلایل معایب آن پرداخته شده است.
در فصل دوم که انرژی و پاکسازی افکار می باشد به مفهوم انرژی، دور کردن افکار منفی و تبدیل آن به افکار مثبت و منطقی، تکنیک های تغییر باور و فرمول پاکسازی جادویی (هواپونوپونو) می پردازیم.
فصل سوم مختص به قانون جذب، روش کاهش استرس با قانون جذب، دوست داشتن خود و اینکه چگونه خود را آماده جذب کنیم، می باشد.
فصل چهارم این کتاب شامل موضوعات شکرگزاری، اینکه چگونه شکرگزاری کنیم تا قانون جذب خواسته هایمان را برآورده کند، مراحل سپاسگزاری، افزایش ارتعاش خویش و نتیجه گیری از بحث قانون ارتعاش است.
فصل پنجم جذب ثروت است که به موضوعات جذب ثروت طی دوازده گام و ۲۰ باور غلط که مانع از پولدارشدن می شود، پرداخته است.
فصل ششم جذب عشق است که در آن اصول جذب آقایان، أصول جذب بانوان، عشق واقعی اعتماد به نفس بررسی می شود.
در فصل هفتم به فن بیان و ارائه تمرین های بهبود فن بیان پرداخته شده که به کمک آن ها بتوانیم فن بیانی قوی داشته باشیم.
مطالب این کتاب، این کتاب چکیده ای از سالها تجربه ایشان، کتاب ها و اساتید بزرگ بین المللی و به روز ترین منابع موجود در دنیا که در زمینه افکار مثبت، جذب خواسته ها (با رعایت اصول)، کنترل ذهن، به زبانی ساده و قابل درک که در عین حال کاربردی می باشد، تنظیم و نگارش شده است.
علاوه بر این، این کتاب، اطلاعات حیرت انگیزی به شما می دهد که این اطلاعات، کمک به سزایی در زمینه خود شناسی و رشد فردی به شما می کند.
مطمئن باشید که کتاب ذهن قدرتمند کامل ترین کتاب (PDF) در زمینه خودشناسی، قوانین ذهن، قوانین جهان و قانون جذب است.
ما این اطمینان را به شما می دهیم که پس از مطالعه این کتاب، دید کاملا متفاوت و روشن گرایانه تری نسبت به سایر اشخاص اطراف خود خواهید داشت.

این فایل PDF (کتاب پی دی اف ذهن قدرتمند)، پس از خرید، دارای شناسه پیگیری می باشد. در صورت ارسال به دیگران، دسترسی شما به سایت مسدود خواهد شد، و از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

[embeddoc url=”https://zehneghodratmand.com/wp-content/uploads/2021/10/zehneghodratmandv6-Final_compressed-1.pdf”]

آموزش چاپ کتاب

برای چاپ کتاب ابتدا باید در کادر بالا بر روی گزینه ((ورود به صفحه چاپ)) و بعد از آن در بخش بالایی صفحه باز شده، گزینه ((چاپ)) را انتخاب نمایید.

ورود به صفحه چاپ
چاپ