چگونه با احساسات خود به جهان دستور دهیم تا خواسته های ما را برآورده کند؟

اگر برای رسیدن به خواسته های خود مشکل دارید، این مقاله را مطالعه کنید تا با استفاده از نکاتی که در این متن نگارش شده، از کائنات بخواهید تا عمیق ترین خواسته های شما را برآورده کند.
نشان دادن آنچه می خواهیم ساده است اما اگر اندکی بیشتر فکر کنیم به این نتیجه می رسیم که واقعا آسان نیست. تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که آنچه را که می خواهیم، بخواهیم اما مشکلی در این میان وجود دارد.
انرژی ای که برای درخواست صرف می کنیم بر آنچه که در نهایت به ما می رسد تأثیر می گذارد. اگر ما از کائنات به طور ناامید کننده، نیازمندانه یا مشکوک چیز ها را بخواهیم، در نتیجه ناامیدی، نیاز و تردید بیشتری را جذب خواهیم کرد. علاوه بر این، اگر بیش از حد در مورد خواسته خود مبهم باشیم، می توانیم در نهایت چیزهای اشتباهی را از کائنات را طلب کنیم. به همین دلیل، این موضوع اهمیت دارد که قبل از تلاش برای رسیدن به خواسته های خود، درباره انرژی و ارتعاشی که از خود ارسال می کنیم هم مطمئن باشیم.
روندی که در ادامه به شما توضیح خواهیم داد، به شما کمک می کند تا از جهان خواسته های خود را با عشق، سهولت و اطمینان بخواهید.

  1. انرژی خود را درست بدست آورید.
    قبل از اینکه ما خواسته های خود را از جهان بخواهیم، حائز اهمیت است که انرژی خود را درست بدست آوریم. این می تواند یکی از پیچیده ترین جنبه های تجلی برای برخی از افراد باشد. وقتی از روی ترس و یا نیاز از کائنات طلب می کنیم، انرژی مناسبی را به جهان ارسال نمی کنیم.
    دلیل اینکه برخی عرفان بالا را به عنوان قانون جذب این است که در اصل همین داشتن عرفان درست و صحیح از مسائل سبب جذب می شود. بنابراین، اگر یک انرژی ترسناک یا نیازمندی را به بیرون بفرستیم، در نهایت چیزهایی را به خود جلب می کنیم که باعث ترس و نیاز بیشتر ما می شوند.
    وقتی با تردید درخواست می کنیم و یا به آن درخواست فکر می کنیم لیاقت چیزهای خوب را نداریم. به همین دلیل است که ارسال انرژی درست، اولین قدم در کار تجلی است.
    یکی از ساده ترین راههای تبدیل انرژی کمبود به انرژی مثبت این است که برای همه چیزهایی که در زندگی داریم سپاسگزار باشیم.
  2. غلبه بر موانع تجلی
    قبل از اینکه بتوانیم خواسته خود را آشکار کنیم، باید موانعی که بر سر راه ما قرار دارند را از بین ببریم.
    این موانع رایج عبارتند از:

اگر من بیشتر داشته باشم، شخص دیگری کمتر خواهد داشت.
من لیاقت چیزهای خوب را ندارم.
جهان نسبت به من بی تفاوت یا خصمانه است.
متأسفانه، اغلب به ما آموخته اند که فقط مقدار مشخصی از چیزهای خوب وجود دارد و اگر بیشتر داشته باشیم ، دیگران کمتر خواهند داشت. زمانیکه حس کنیم مردم دنیا در رنج هستند، ما برای درخواست چیزهای بیشتر احساس گناه می کنیم. اما واقعیت این است که جهان نامحدود است و چیزی بین مردم تقسیم نمی شود.
بسیاری از ما نیز به این فکر می کنیم که شایسته این نیستیم که اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد و یا ممکن است احساس کنیم که لایق خوشبختی و موفقیت نیستیم.
علاوه بر این، ممکن است از افرادی شنیده باشیم که می گویند افراد ثروتمند و موفق، حریص یا شرور هستند.
با این طرز فکر رنج خود را با انسان خوب و یا شایسته برابر می دانیم و باور اینکه ما شایسته خواسته های خود هستیم و می توانیم آنچه را که می خواهیم داشته باشیم و باز با این حال انسان خوبی باشیم، سخت است.

علاوه بر این همانطور که پیش تر گفته شد، می توانیم این حس را داشته باشیم که جهان نسبت به ما خصمانه یا بی تفاوت است. چرا که بار ها سعی کردیم خود را به جهان نشان دهیم و شکست خوردیم، این ذهنیت به راحتی این را باور می کند که جهان به ما اهمیت نمی دهد و یا وقتی ما این همه رنج می بینیم، به نظر می رسد که جهان سرد و یا خیلی بی رحمانه با ما رفتار می کند.
جالب است که بدانید، جهان به سادگی به انرژی دریافت شده پاسخ می دهد و یادگیری به کارگیری از این انرژی در صورت استفاده صحیح می تواند از رنج های جهان بکاهد. بنابراین زمانی که خواسته ای که دارید حس بدی در مورد آن نداشته باشید.

  1. مقاصد خود را روشن سازید.
    مشکل دیگری که مانع از آشکار شدن خواسته های ما می شود، عدم وضوح در مورد آنچه می خواهیم است. ما ممکن است فقط ایده های مبهمی از خواسته های خود داشته باشیم و یا ممکن است خواسته های ما متضاد یکدیگر باشند.
    مهم این است که در مورد آنچه می خواهیم و اینکه چرا آن را می خواهیم دقیق باشیم. به جای درخواست از جهان برای عشق، پول و یا سلامتی، جزئیات دقیق از آنچه که می خواهید را مشخص کنید. واضح و مشخص شدن به طی شدن مراحل بعدی روند رسیدن شما به خواسته خود کمک می کند.
    ممنون از شما که تا اینجا با ما بودید، در مقالات بعدی از دیگر اسرار جهان برای شما پرده برداری خواهیم کرد تا بتوانید با استفاده از این قوانین، از کائنات درخواست برآورده کردن درخواست های خود را داشته باشید.

مقالات دیگر

۱۲ قانون مهم کارما

۱۲ قانون مهم کارما

12 قانون کارما چیست؟همه چیز انرژی است، از جمله افکار و احساسات شما، که در حرکت هستند. بنابراین، در اصل، هر کاری که انجام می دهید انرژی متناظری ایجاد می کند که به نوعی به شما باز می گردد.پاتل می گوید: "به سادگی، هر کاری که می کنید پیامدهای مثبت یا منفی ایجاد می...

مدیتیشن جیست و چه تاثیراتی دارد؟

مدیتیشن جیست و چه تاثیراتی دارد؟

مدیتیشن، فرآیند آموزش ذهن شما برای تمرکز و تغییر جهت افکار شما است.محبوبیت مدیتیشن روزانه در حال افزایش است زیرا هر روز افراد بیشتری فواید آن بر روی سلامتی را کشف می کنند.می توانید از آن برای افزایش آگاهی از خود و محیط اطراف خود استفاده کنید. بسیاری از مردم مدیتیشن را...

ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه چیست؟

ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه چیست؟

در این مقاله میخواهیم از زبان یک روانکاو مشهور ضمیر خود آگاه و نا خود آگاه را برای شما توصیف کنیم.زیگموند فروید، روانکاو مشهور، معتقد بود که رفتار و شخصیت انسان از تعامل مداوم و منحصر به فرد نیروهای روانی متضاد ناشی می شود که در سه سطح مختلف آگاهی عمل می کنند :،ضمیر...