قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

در این مقاله میخواهیم شما را با قانون جذب آشنا کنیم و راه های استفاده از این قانون را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

عملکرد قانون جذب
برای این که عملکرد قانون جذب را بیشتر شرح دهیم، باید به شما بگویم که به ارتباط خود با جهان نگاه کنید و ببینید که جهان هستی چگونه با شما ارتباط برقرار می کند و در این رابطه چه احساسی دارید. گاها بدون اینکه حتی خودتان متوجه باشید، شکلی منفی دارد. با شناسایی قانون جذب شما قادر خواهید بود چیز های مثبت و آرزوهای خود را جذب کنید.

توضیحاتی بیشتر در رابطه با قانون جذب
قانون جذب راه راه را برای رسیدن به هدف و خواسته هموار تر می کند و هم چنین زندگی را با تغییر و تحول بزرگی روبرو می کند. شما با مطالعه این مقاله و عمل به کارهایی که به آن اشاره می کنیم می توانید نه تنها خواسته هایتان را برطرف سازید بلکه به چیز هایی برسید که حتی فکرش هم نمی کردید!

۲ نکته خیلی مهم در قانون جذب
دو عامل بسیار مهم وجود دارند که بسیار در ارسال ارتعاش به کائنات تاثیر گذار هستند. موضوع اول این است که با چه شدت و قدرتی ارتعاش به کائنات می فرستید؟
فاکتور دوم این است که در چه مدت زمان و چه میزان تکرار باید این ارتعاش را به کائنات بفرستیم؟

ارتعاش و فرکانس
به یاد داشته باشید که هر چیزی که در ذهن ماست ، با ارتعاش و فرکانس خاصی به سوی کائنات فرستاده می شود. همین ارتعاشاتی که به کائنات فرستاده می شود تاثیر مستقیمی بر روی زندگی دارد. با توجه به جمله معروف “به هرچیزی که فکر کنید همان را جذب خواهید کرد” متوجه می شویم که برای قانون ارتعاش فرقی نمی کند که به چیز های مثبت فکر کرده ایم یا چیز های منفی.
اگر می خواهید از طریق قانون جذب، به خواسته هایتان دست پیدا کنید، باید با شدت و قدرت و تکرار بالا و در مدت زمان طولانی ارتعاش خواسته خود را به کائنات ارسال نمایید. شما باید در روز زمانی را به ارسال خواسته های خود اختصاص دهید و در طول روز ذهن تان را کنترل کنید. این کار موجب می شود که به خواسته خود دست پیدا کنید.
روش های استفاده از قانون جذب
در ادامه به شما می آموزیم که بتوانید از قانون جذب برای رسیدن به خواسته های خود استفاده کنید:

خود را آزاد و رها کنید
همه چیز در این جهان آزاد و رها است. به بیان دیگر افکارتان را هدایت کنید و آن را به سمت خوبی ببرید و به همین شیوه شما می توانید به هر آنچه که آرزویش را دارید، دست پیدا کنید و قانون جذب را به شکل مثبت به تصویر بکشید.

قدرت تصمیم گیری
شما می بایست اول از خود بپرسید که از زندگی چه می خواهید. باید اهداف و آرمان های خود را مشخص کنید. برای مثال می توانید چشمان خود را بسته و به چیزی که علاقه دارید فکر کنید.
آیا با تصور آن در ذهنتان، حس خوبی به شما دست می دهد؟ آیا حس می کنید که واقعاً آن را زندگیتان می خواهید و اگر آن را داشته باشید آرامش می گیرید؟ همین موضوع باعث می شود که بفهمید واقعاً چه خواسته هایی دارید که بتوانید آن را به وضوح و مشخص بیان کنید.

عشق بی قید و شرط را تمرین کنید
شما باید از افکار و احساسات خود را بشناسید که این موضوع خیلی مهم است. وقتی که خودتان را دوست داشته باشید، امکان دریافت چیزهای خوب برای شما افزایش پیدا می کند و همیشه بهترین ها برای شما اتفاق می افتد. ترس های ذهن ناخود آگاه خود را کنار بگذارید. شک و تردیدها را از بین ببرید و همیشه با عشق بی قید و شرط، به جنگ با شک و ترس و تردید بروید.

تاثیر افکار را بفهمید
با خودتان خلوت کنید و در نظر بگیرید که چه چیز های بدی در زندگی شما هست که از آن ها حس رضایت نمیکنید. آیا به نظر شما این چیز های بد با ترس ها، شک و تردیدها و الگو ها، سبک زندگی غلط و قدیمی شما ارتباطی ندارد؟!
پس همانگونه که مستحضر هستید، تمرکز روی چیزهای منفی باعث به وجود آمدن این اتفاقات ناگوار شده است. پس تا جایی که امکان دارد هرگونه انرژی منفی از جمله ترس، یاس و بدبینی را از خودتان دور کنید.

صبر داشته باشید اما امید خود را از دست ندهید
شک نکنید که روش رسیدن به آرزوها و هدف هایتان، این است که همیشه صبور باشید اما تداوم به خرج دهید. در وسط های راه نا امید نشوید. همیشه شکرگزار نعمات خداوند باشید و با نگاهی مثبت به آینده خود بنگرید و مطمئن باشید زمانی که وقتش برسد به خواسته های خود می رسید.

سخن پایانی
این را بدانید که قانون جذب کائنات همیشه انجام می شود و زمانی که شما آن را می آموزید تازه خواهید فهمید که چه چیز هایی را به شما داده است. مطمئن باشید زمانی که به بی پولی فکر می کنید قطعا بی پولی را به سمت خود جذب خواهید کرد. در عوض، اگر شما به چیز های مثبت فکر کنید، آنها را به سمت خود جذب می کنید.

مقالات دیگر

نحوه صحیح دعا کردن برای جذب خواسته خود

نحوه صحیح دعا کردن برای جذب خواسته خود

قانون جذبهمه ما درباره قانون جذب شنیده ایم. قانون جذب بر این ایده متمرکز است که هر چیزی که روی آن تمرکز کنید در زندگی شما گسترش می یابد.به عنوان مثال، اگر بیشتر وقت خود را صرف نوشتن متن های موسیقی، گوش دادن به موسیقی و اجرای موسیقی کنید، سایر نوازندگان ، حامیان موسیقی...

۱۲ قانون مهم کارما

۱۲ قانون مهم کارما

12 قانون کارما چیست؟همه چیز انرژی است، از جمله افکار و احساسات شما، که در حرکت هستند. بنابراین، در اصل، هر کاری که انجام می دهید انرژی متناظری ایجاد می کند که به نوعی به شما باز می گردد.پاتل می گوید: "به سادگی، هر کاری که می کنید پیامدهای مثبت یا منفی ایجاد می...

مدیتیشن جیست و چه تاثیراتی دارد؟

مدیتیشن جیست و چه تاثیراتی دارد؟

مدیتیشن، فرآیند آموزش ذهن شما برای تمرکز و تغییر جهت افکار شما است.محبوبیت مدیتیشن روزانه در حال افزایش است زیرا هر روز افراد بیشتری فواید آن بر روی سلامتی را کشف می کنند.می توانید از آن برای افزایش آگاهی از خود و محیط اطراف خود استفاده کنید. بسیاری از مردم مدیتیشن را...