تاثیر انرژی ارتعاش و فرکانس در زندگی شما

در این مقاله میخوایم کلی اطلاعات در رابطه با انرژی ارتعاشی و فرکانس ها به شما بدیم پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

انرژی ارتعاشی چیست؟
شما یک میدان انرژی زنده هستید. بدن شما از ذرات تولید کننده انرژی تشکیل شده است که هر یک از آنها در حرکت ثابت هستند. بنابراین، مانند همه چیز دیگری که در جهان وجود دارد، شما در حال ارتعاش و ایجاد انرژی هستید.
این موضوع آنقدری جدی و عمیق است که دانشمندان و پزشکان به دنبال استفاده از انرژی ارتعاشی تولید شده توسط بدن برای بهینه سازی سلامت شما هستند.
برای بسیاری از مردم ممکن است، مفهوم میدان های انرژی در بدن، بیشتر معنوی به نظر برسد تا دارویی.
برای درک بیشتر اینکه چگونه انرژی الکتریکی و مغناطیسی در بدن فرآیندهای شیمیایی را تحریک می کند، باید تحقیقات بیشتری انجام شود. اما شواهد زیادی وجود دارد که می توان از این انرژی ها برای تأثیر مثبت بر سلامت شما استفاده کرد.

از ارتعاشات چه می دانیم؟
ارتعاشات نوعی ریتم هستند. ریتم ها در مقیاس های بزرگ همانند تغییرات فصلی و الگوهای جزر و مد اتفاق می افتند. شاید برای شما جالب باشید که آنها در بدن شما نیز اتفاق می افتند!
ضربان قلب، تعداد تنفس و ریتم شبانه روزی نمونه هایی از ریتم های فیزیولوژیکی است که می توانیم ببینیم، احساس کنیم و اندازه گیری کنیم.
اما ارتعاشات بسیار کوچکتری نیز در بدن شما اتفاق می افتد. در داخل هر یک از سلولهای شما ، مولکولها با سرعتی مشخص ارتعاش می کنند.
محققان با استفاده از میکروسکوپ های نیروی اتمی، ارتعاشاتی را در مقیاس نانو (بسیار کوچکتر از 1/1000 قطر یک تار موی انسان( تشخیص داده اند.
این ارتعاشات امواج انرژی الکترومغناطیسی تولید می کنند. محققان دریافته اند که ارتعاشات و انرژی الکترومغناطیسی مرتبط با آنها باعث تغییراتی در سلول های شما می شود که می تواند بر عملکرد بدن شما تأثیر بگذارد.
مولکولهای مختلف با سرعتهای متفاوتی ارتعاش می کنند – و در صورت تغییر شرایط اطراف مولکولها ، این سرعت ها می تواند تند تر یا کندتر شود.
برای مثال، دما می تواند سرعت ارتعاش مولکول را تغییر دهد.

چه ارتباطی بین افکار، رفتارها و ارتعاشات وجود دارد؟
محققان مدتهاست می دانند که افکار و رفتارها بر ریتم بدن شما تأثیر می گذارد.
برای مثال، افکار مضطرب باعث ترشح هورمون های استرس می شوند که ضربان قلب شما را تحریک می کند که سریع تر و یا کند تر شود. ارتعاشات صوتی موسیقی نیز بر افکار، احساسات و سیستم بدن تأثیر می گذارد.
کارشناسان که در حوزه انرژی ارتعاشی فعالیت دارند، بر این باورند که رفتارها و افکار ما همچنین می توانند ریتم های بسیار کوچکتر را تغییر دهند.
طرفداران بر این باورند که می توان با تغییر افکار، رفتارها و حتی محیط هایی که در آن حضور داریم، ارتعاشاتی را که در سطح سلولی و اتمی رخ می دهد، تسریع یا آهسته تر کرد.
شایان ذکر است که تغییر این نانو ارتعاشات می تواند به بیرون موج بزند و بر وضعیت روانی و سلامت جسمی ما تأثیر بگذارد.

مزایای انرژی ارتعاشی چیست؟
تحقیقات نشان می دهد که بین ذهن و بدن شما ارتباطی قوی وجود دارد.
هنوز درک نشده است که چگونه انرژی ارتعاشی در رابطه بین این دو تناسب دارد. دانشمندان باور دارند که ممکن است بتوانید ارتعاشات بدن خود را به موارد زیر تغییر دهید:
• خلق و خوی خود را تغییر دهید
• سلامت جسمانی خود را بهبود بخشید
• به شما در رسیدن به اهداف و مقاصدی که دارید کمک کند
کارشناسان انرژی ارتعاشی ادعا می کنند که برخی احساسات و الگوهای فکری، مانند شادی، آرامش و پذیرش اتفاقات مختلف، ارتعاشاتی با فرکانس بالا ایجاد می کنند، این در حالی که احساسات و طرز فکر دیگر (مانند عصبانیت، ناامیدی و ترس) با سرعت کمتری ارتعاش می کنند.
متاسفانه شواهد علمی زیادی برای اثبات این ارتباط وجود ندارد. اما شواهد زیادی وجود دارد که احساسات مثبت و الگوهای تفکر را با سلامت بهتر و دستیابی به هدف بیشتر مرتبط می کند.
محققان معتقدند که ارتعاشات مختلف (الکترومغناطیسی ، صدا و نور) می تواند برای بهبودی و تحریک رشد در بدن مورد استفاده قرار گیرد.

چگونه می توانم انرژی ارتعاشی خود را تغییر دهم؟
محققان انرژی ارتعاشی راهکارهای متعددی را برای افزایش ارتعاشات بدن و زندگی توصیه می کنند.
اگرچه تحقیقات بیشتری باید انجام شود برای درک اینکه آیا این شیوه ها بر انرژی ارتعاشی تأثیر می گذارند یا خیر، اما بسیاری از شیوه های توصیه شده مزایای مهمی برای سلامتی دارند.

نفس کشیدن
محققان می گویند تنفس عمیق راه خوبی برای تنظیم مجدد انرژی ارتعاشی است.
تحقیقات نشان می دهد که تنفس آرام و کنترل شده می تواند ضربان قلب شما را آرام کرده و نواحی مغز شما را تحت تأثیر قرار دهد.
برخی از مزایای آن:
• راحتی
• آرامش
• کنترل عاطفی
• تندرستی

سخاوت
تصور می شود که سخاوت می تواند انرژی ارتعاشی شما را افزایش دهد زیرا این یک رفتار شایسته اجتماعی محسوب می شود و این رفتار فرکانس خوبی از خود به بقیه منتقل می کند.
علاوه بر تأثیرات بالقوه سخاوت بر انرژی ارتعاشی، شواهدی وجود دارد که می گوید به شما کمک می کند عمر طولانی تری داشته باشید.

مقالات دیگر

نحوه صحیح دعا کردن برای جذب خواسته خود

نحوه صحیح دعا کردن برای جذب خواسته خود

قانون جذبهمه ما درباره قانون جذب شنیده ایم. قانون جذب بر این ایده متمرکز است که هر چیزی که روی آن تمرکز کنید در زندگی شما گسترش می یابد.به عنوان مثال، اگر بیشتر وقت خود را صرف نوشتن متن های موسیقی، گوش دادن به موسیقی و اجرای موسیقی کنید، سایر نوازندگان ، حامیان موسیقی...

۱۲ قانون مهم کارما

۱۲ قانون مهم کارما

12 قانون کارما چیست؟همه چیز انرژی است، از جمله افکار و احساسات شما، که در حرکت هستند. بنابراین، در اصل، هر کاری که انجام می دهید انرژی متناظری ایجاد می کند که به نوعی به شما باز می گردد.پاتل می گوید: "به سادگی، هر کاری که می کنید پیامدهای مثبت یا منفی ایجاد می...

مدیتیشن جیست و چه تاثیراتی دارد؟

مدیتیشن جیست و چه تاثیراتی دارد؟

مدیتیشن، فرآیند آموزش ذهن شما برای تمرکز و تغییر جهت افکار شما است.محبوبیت مدیتیشن روزانه در حال افزایش است زیرا هر روز افراد بیشتری فواید آن بر روی سلامتی را کشف می کنند.می توانید از آن برای افزایش آگاهی از خود و محیط اطراف خود استفاده کنید. بسیاری از مردم مدیتیشن را...